söndag 29 augusti 2010

Stuga 12

När jag o mamma ståt i kyrkstugorna så står vi alltid i stuga 12 på höstmarknaden o sen på julmarknaden brukar vi ha stuga 17, det är gnaska skönt nu efter några år då man som vet hur man ska möblera för att få fram produkterna:)
den öppna spisen.. mamma hade tagit med sig mitt examensarbete i gravyr att ha blommor i..:)

Mamma trycker ju både på bommul och linne

Mammas "barnvisor" på örngott i bommul


Glasträdet;) Jag tog med mig några löv från hyttan iår för första gången för att testa på bodensarna o det blev en hit!:) Blir nog inte sista gången..;)

Over all så har det varit en väldigt bra marknad för oss iår;)

3 kommentarer:

  1. Kul att dela stuga med mamma sin och kul att det gick bra!

    SvaraRadera
  2. Hej å hå!
    Så de kan gå, sålde du rubb å stubb? ;)

    Här är iaf adressen till min nya blogg.

    http://mittlivihokksund.blogg.no

    SvaraRadera
  3. Jo,de är roligt att stå med mamma.. blir ju som lite kvalitets tid om inte annat:)

    SvaraRadera