söndag 15 augusti 2010

Äntligen över..

Noliaveckan är slut o vi var färdigpackade kring 20 snåret någonstans så det gick endå rätt snabbt o smidigt:) Ture tyckte att de känndes väldigt märkligt att de var mer att packa hem än vad han varit med o kört dit.. Vilket man skulle kunna hålla om... *skrattar* jajja, blev totalt 2 vändor var med grodprinsen o leksaksbilen till hyttan med grejer så jag tyckte att vi skötte oss väldigt bra:)
Jag fick en tavla av Catharina J Berg som jag gått o sucktat över sen dag 1 av Linda som ett "litet" tack för all övertid.. Jag var lite i chock.. Jajja, blev då väldigt glad i alla fall:)

2 kommentarer:

  1. Hej Linnéa!
    Nu hittade jag till din blogg också...roligt namn den har =)
    Kul att du fick tavlan. Vi visste ju om det och gick och ruvade på den hemlisen hela veckan.
    Hej från Maria

    SvaraRadera
  2. *skrattar*
    Hej o välkommen Maria:)
    Var ju lite komiskt med tanke på mitt present smygande också:)

    SvaraRadera