tisdag 17 augusti 2010

Första "vanliga" arbetsdagen...

Idag började bra, Monica väntade på mig när jag kom så jag skulle kunna springa upp på vårdcentralen där jag blev EKG:ad o lite mer men jag är tydligen ett under av bra värden o hällsosamt levene... Hur nu detta kan komma sig? *skrattar*
Sen har Monica hjälpt mig att skriva brevet till Pasientnämden om min krokiga väg efter olyckan 2008.. Var onekligen hjälpsamt att ha någon som kunde plocka isär händelserna o skriva ner allt, tror inte att jag hade klarat det själv lika bra.
Så stort TACK Monica för att du tog dig tid på din lediga dag:) puss puss puss!!

4 kommentarer:

  1. Vilken underbar kompis du har, va rädd om henne.

    Får man fråga vad för olycka 2008?

    SvaraRadera
  2. *skrattar* men hej du:)
    Jo, jag är väldigt rädd om henne:)

    SvaraRadera
  3. De du har på bilden är aprikoser . Skillnaden är större mellan apr. o pers. än mellan äpplen o päron . Bara info.

    SvaraRadera
  4. ok "Anonym".... ska komma ihåg det... Jag googlade på "Persika" o fick den bilden som var perfekt skuren för en rubriksbild så då fick det bli den..

    SvaraRadera