fredag 20 augusti 2010

Bästa tjejkvällan på länge;)

...man kan också säga "enda" tjejekvällen på länge.. *skrattar* men det gör inte att det var mindre roligt:)
Vi började med Lindas goda kräftröra på toast o sen var det fri lek ett tag medans Erika gjorde färdigt huvudrätten som var fläskfilé, en sweet chili o en med vitlök/cashewnötters fylld.. Mums!! Linda hade gjort sin goda potatissllad till med mögelost o färskpotatis plus en god grön sallad med stekt haloumie.
Sen var de fri lek igen.... blev lite Backgammon, lite nagelvård lite godis o lite mer vin..:)
Till sisst (sådär kring ett på natten) slog vi igång "Case 39" o åt min morotstårta:) ..Jag orkade inte se färdigt filmen... kan inte påstå att jag hörde när Linda for hem eller när Erika gick o la sig men jag är ganska säker på att dom hade det lika trevligt som jag:)
Det var det roligaste tjejkvällen på väldigt länge!:)

1 kommentar: