onsdag 6 mars 2013

Beslut beslut.....

Det ska ju bli bröllop som sagt o det tycks mig som att man hela tiden går o funderar lite: Den eller den? Lila eller orange? Papper eller plast? Guld eller silver?
Bara frågeställningar hela tiden..
Men fram till nu har jag ändå fixat det rätt bra tycker jag :) ..eller så kanske det inte varit så svåra frågeställningar än..
Men nu...
Den största frågan hittills!
Träsko
vs.
Klack
???

När jag började fundera kring min egen outfit så var jag helt inställd på träskor o köpte därför de perfekta träskorna i en liten söt skoaffär i Hagfors för några år sedan.. Jag har sedan dess inte ens funderat mer på saken förnst för några dagar sedan då en vän till mig insisterade på att "Man inte kan gifta sig utan en ordentlig klack! Tänk på bröllopsfotona!" Jag var väldigt skeptisk först men vi var ut o tittade lite på internet o hittade ju då de finaste vita mormors-kängorna ever! ..inte helt förtjust i de fnoffsiga rosetterna men det går ju o byta ut. Men, ja.. Divine!

Men då började jag fundera igen... o nu är jag osäker... Jag vet helt enkelt inte vilket par jag gillar mest! *suck*
Båda paren sitter perfekt på mina små trubbiga fötter o jag kan gå lika fint i bägge två... 

Hur väljer man?
Svårt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar