måndag 11 oktober 2010

Söndagsmys- mot alla odds..:)

..hade städdag igår… ingen höjdare :P Var på et förskräckligt humör hela dagen.. blir så förskräckligt aggressiv när jag tar fram dammsugaren, den fastnar överallt o man blir varm, så ramlar munstycket av.. jamen… som bäddat för irritation! Då är det väldigt tur att jag har en så förstående gubbe som tar på sig silkeshandskarna;)
Hur som hälst så bestämde jag mig för att baka lite istället då det i vanliga fall lugnar ner mig.. men en halv cornflakespåse på golvet senare o ett halvt pärlsocker paket för lite så kände jag att humöret inte blev så rysligt mycket bättre. Men klar blev jag i alla fall så småningom o det blev en rätt trevlig myskväll med Hellboy, cornflakeskola, snickers o chokladbollar;)
Söndagsmys! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar