måndag 20 september 2010

Måndagspromenad i höstfärgade Piteå

Idag tog jag o louvien en ordentlig sovmorgon innan frukost o sen bar det iväg ut i finvädret:) Var riktigt härligt att bara vara ute o strosa hela eftermiddan.

Om vi ska tro bondepraktikan så blir det lite snö iår då det är så tjockt med rönnbär..:)

..så härliga färger..


Louvien tycker att jag ser ut som en liten "Kulturtant".... o jag tog det som en komplimang..;)

Han är ganska söt han också <3

Han hittade värsta snygga jackan på Jack & Jones:)

4 kommentarer:

  1. *skrattar* tack ska du ha Maria:)

    SvaraRadera
  2. Om du är en liten kulturtant....vad är jag då???

    SvaraRadera
  3. Ja, om jag är en "kulturtant" då tror jag nog att du inte kan vara något annat än en kulturtant mamma.. Måste ju tillägga att de är ganska coolt att vara en kulturtant.. *skrattar* mycket friare klädsels möjligheter tex:)

    SvaraRadera