måndag 8 oktober 2012

Tatuera ännu mera.. ;)

Jag suger verkligen på att uppdatera här... Jag vet! :D

Ja ja..
Men jag tänkte i alla fall att jag skulle visa hur tatueringen nu blev när den vart färdig i alla fall :)

Den 23e april var jag på min sista sittning hos Sanna på Left Hand Tattoo


Texten "Smokin´ hot" o min otroligt fina grepsax, en ångande varm putshink... lite små tuch ups o så var den klar!


Nu får ni förlåta min otillräckliga kamera o dåliga ljus i hallen men här kommer den i alla fall..

Bak

Fram

Det dåliga ljuset till trots så kan man ju ändå se hur otroligt fin hon blev o jag är så nöjd! Sanna är en sån fantastisk konstnär! Tänk att jag har den äran att bära detta konstverket med mig hela mitt liv... Fantastisk!:) Det var bara så värt de 5x6 timmarna hon tog att göra! ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar