fredag 30 december 2011

Julbestyr på Durrnäsvägen...

Som vanligt så börjar det pyntas rätt tidigt hemma hos mig.. första advent för att vara exakt :) Jag älskar december-bestyren o allt vad det innebär.
..jag anser ju att julklapparna är en del av "julpyntet" o eftersom att jag köper julklapparna under hela året så är jag också i regel nästan färdig med dom inköpen rätt tidigt :) Men man får inte börja slå in julklapparna före den första advent!


Visst är det fint! Jag har haft såhär fint hela december (har t o m byggt granen själv)! ;)

"Sankta Luuuuuuusiiiia, sanktaaaaaaaa Lusiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaa".. ;D

..o lusse bullar förstås! :)






Mums!

Sen gravade jag o Mattias vår första röding! O den blev smaskens även den.. :)

Majas Julfest kände vi ju också att vi inte fick missa :)
Sen var det inte så många dagar kvar fram till jul... ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar