måndag 3 januari 2011

Då var man en 52a då....

Jag var in till stan idag för att se om de fanns några fynd kvar från mellandagsrean.. Byxor är ju hårdvaluta om man hittar något par man kan leva med.. Jag såg några fina som jag plockade med mig i i provhytten.
Jag kan ju inflika här att jag inte shoppat byxor på flera år... då det var flera år sen jag kom i dom storlekarna jag  tyckte att jag borde komma in i... dvs. strl 46/48..
Ett av byxparen jag tyckte bäst om hittade jag både som 48a o som 52a. Jag provade 48an först, fick på mig det o så men det var ju inte en vacker syn... Så provade jag 52an som passade bra...
Här någonstans kom jag på mig själv med att tänka typ: "Undra om jag ska köpa 48an i alla fall... jag ska ju inte ändå se ut så här.." Men hallå! O varför ska jag inte de nu då? Jag ser ju ut såhär! Väldigt konstigt att man kan trivas med sig själv enda tills man ska behöva ställa sig i en provhytt o prova byxor...
Så då gick jag ut o hämtade två koftor att prova med o de blev jätte fint!
Så, så här är de nu!
Jag heter Linnéa o jag är storlek 52. And I look fabulous!!!

1 kommentar:

  1. Linnéa du är strålande söt.. som 48:a, 36:a eller 52:a. det är ju bara en massa fåniga siffror i alla fall. och bara så att du vet; you look great!!!

    Karin & Loveis

    SvaraRadera