söndag 26 december 2010

Vår jul 2010

Eftersom att min kamera har börjat krongla så har det blivit betydligt mindre foton på sista tiden.. Jag har ju visserligen fått låna Sannas gammla kamera så länge men den är inte lika bra... så jag har inga kort från julfirandet alls.. :(
Men vår jul har sett ut unjefär såhär:
Jag o Mattias kom hem till mamma o pappa den 23e. Vi skulle egentligen haft Helena denna julen men hon låg hemma i feber så det gick ju inte alls...
Pappa fyller ju år den 23e så vi firade han o åt julens första skinkmacka med det tillhörande mustglaset :) Mums!
Den 24e blev det jul som sig bör o vi for iväg till farmor o farfar för att fira iår, vi firar vartannat år med mormor o morfar o vartannat år med farmor o farfar.
Den 25e hade vi vilodag... Micke, Anna o Emil kom förbi på fika efter mamma o pappa kommit hem från julottan.
26e (idag) har vi varit på lill jul hos mormor o morfar o ätit det lilla julbordet :) Efter det var det dags för den årliga "paketleken"... lika roligt som vanligt!:)
Sammanfattningsvis kan jag säga att jag konstaterat att vår familj är riktiga "eaters"... vissa familjer är "drinkers" medans andra är "eaters" o vår familj är definitivt "eaters"! *skrattar* Jag har varit mätt i princip sedan vi kom hit den 23e... inte hunnit bli hungrig en enda gång. :)
Men det är väl precis så det ska vara på jul!

God fortsättning!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vi är också eaters och det har blivit alldeles för mycket choklad =) Ska försöka äta nyttigare nu när helgen är över.
    GOD FORTSÄTTNING!

    SvaraRadera